• Gold Luxe Round Drinks Trolley
  • Gold Luxe Round Drinks Trolley
  • Gold Luxe Round Drinks Trolley
  • Gold Luxe Round Drinks Trolley
  • Gold Luxe Round Drinks Trolley
  • Gold Luxe Round Drinks Trolley
  • Gold Luxe Round Drinks Trolley
  • Gold Luxe Round Drinks Trolley
  • Gold Luxe Round Drinks Trolley
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • WhatsApp

Gold Luxe Round Drinks Trolley

  • £29.95 delivery
  • Delivery: 2-4 weeks

Description

  • As seen in: The Times, Harpers Bazaar, Elle, Woman & Home, & more!
  • Dimensions: H93 x W82 x D37cm
  • Made from: Glass and iron

The gold luxe round drinks trolley is an Art Deco delight for lovers of Hollywood glamour and charisma. For sheer pizzazz you can’t beat a gold drinks trolley decorated with the latest in decorative glassware and decanters, add a plant or two for warmth, and then let the party begin. Curvaceous and sexy, but with the 3 shelves there is plenty of space for glassware and bottles.

Made from glass and iron with castors for ease of movement and a painted antique gold effect, slightly distressed finish. This item is shipped assembled, with the exception of the castors, which simply need to be screwed in (no tools required).

Please note: This item will be delivered by our specialist furniture courier. Within 2-4 weeks from order you will be contacted to arrange a convenient day and 3 hour time slot for delivery (evening and weekend slots available). Delivery will be to your room of choice. Please contact us if you need this item sooner, and we can provide you with a quote for a quicker service.

Feefo Customers rated this product 4.7 out of 5

Posted Rating Comment
3 weeks ago

Excellent

Audenza replied: Thanks for giving this item 5 stars, we really appreciate it!

1 month ago

It looks amazing! I bought it for a friend's special birthday but now I really want one for myself. :-)

Audenza replied: Thanks for choosing to shop with Audenza for this special birthday gift. We hope your friend loves their fab new drinks trolley and we're so happy that you like it also :-)

2 months ago

Liked the product. Easy to assemble and a good price. Have seen it dearer elsewhere.

Audenza replied: This is great to hear, thank you! :-)

3 months ago

Excellent

Audenza replied: Wonderful! Thanks so much for your 5 star review, Olga :-)

6 months ago

Gorgeous!!! It is well made and stunning. Just need to decide how to style it.

Audenza replied: Thanks so much for a 5 star review, Michelle! In case it is helpful to know, we have a blog post about this very subject (https://www.audenza.com/blog/how-to-style-a-drinks-trolley/) I hope this is useful and that you enjoy styling your fab new drinks trolley :-)

6 months ago

Haven't had delivery of my item

Audenza replied: Hi Jennifer, Thanks for your taking the time to leave a review, though I am sorry to hear that you are unhappy with the delivery of your item. I have looked into this for you and I can see that we marked your order as shipped on the 29th March, which is well ahead of the original estimation of a 8-12 week delivery time. We sent you an email on the 29th explaining that we had passed your order over to our specialist furniture courier, who would be in touch within 10 working days to arrange a suitable date for delivery timeslot for you. Perhaps this email went into your junk folder and I do apologise if this is th e case.
Due to the bank holidays, only 4 working days has elapsed since then, therefore the courier are still within the 10 working day timescale we advised. I can see that you haven’t contacted us directly about this, so I have sent you an email now so that I can discuss this with you in more detail. I have also forwarded you another copy of our email in case the original went to your junk. For future reference, if you ever have any queries about the delivery of your item or any other queries, please do get in touch with us, as we’re always happy to help. Our customer service email address is [email protected] Many Thanks, Sarah
read more

Audenza replied: I have checked the tracking and I’m pleased to see that delivery was successfully completed last week. I do hope that everything went smoothly and that you love your trolley, but feel free to drop me an email on [email protected] if there’s anything else I can help with at all. Kind regards, Sarah

6 months ago

I can only hope this item is ok as I have yet to receive it and no idea when it will arrive!

Audenza replied: Hi, Thanks for your taking the time to leave a review, though I am sorry to hear that you are unhappy with the delivery of your item. I have looked into this for you and I can see that we marked your order as shipped on the 29th March, which is well ahead of the original estimation of a 8-12 week delivery time. We sent you an email on the 29th explaining that we had passed your order over to our specialist furniture courier, who would be in touch within 10 working days to arrange a suitable date for delivery timeslot for you. Perhaps this email went into your junk folder and I do apologise if this is the case. Du e to the bank holidays, only 4 working days has elapsed since then, therefore the courier are still within the 10 working day timescale we advised. I can see that you haven’t contacted us directly about this, so I have sent you an email now so that I can discuss this with you in more detail. I have also forwarded you another copy of our email in case the original went to your junk. For future reference, if you ever have any queries about the delivery of your item or any other queries, please do get in touch with us, as we’re always happy to help. Our customer service email address is [email protected] Many Thanks, Sarahread more

Audenza replied: I have checked the tracking and I’m pleased to see that delivery was successfully completed last week. I do hope that everything went smoothly and that you love your trolley, but feel free to drop me an email on [email protected] if there’s anything else I can help with at all. Kind regards, Sarah

9 months ago

Classy item that sets of our room nicely

Audenza replied: Thanks for the fab review and picture, it’s always lovely to see how people style our items in their own homes. Thanks again, Simon!

9 months ago

Have yet to receive this or be told when I am likely to receive it!

Audenza replied: I'm so sorry to hear that you are unhappy with the service you have received. We’re a small family run business who are only too happy to help when contacted, however I can see that you haven’t made contact with us directly to discuss your order. I have taken a closer look and I can see that the beautiful trolley you ordered is delivered with our specialist furniture courier, with delivery taking between 2-4 weeks from placing your order. Therefore, the expected delivery date at the time of order was on/before 24th December.


Apologies if there has been any confusion here - this information is displayed on the pr
oduct page, in the basket and in the order confirmation email. On the product page, you are also required to select from the dropdown menu to acknowledge the following info: ‘Delivery 2-4 weeks’. The website will not allow you to add the item to your basket, without first having selected that you acknowledge the delivery time. I am however very sorry if you missed this information.



We work hard to ensure customers are informed throughout the whole delivery process. I have checked our records and I can see that you received an order confirmation email on the 29th November, which is an automated message simply to say that your order has been received, confirming the details of your order and displaying the 2-4 week delivery time.

A further auto email was sent on the 2nd, confirming that your order was dispatched. We then also emailed on the 2nd December with further information about your delivery, letting you know that the order had been booked in with our furniture courier, as well as important information about what to expect throughout the delivery process. One of the things mentioned was that the courier would be in contact with you to book in the delivery within 2-10 working days. Therefore, we would expect delivery on/before 16th December.



If you have not spotted either our automated emails or our follow up email on the 2nd, then unfortunately they have most likely ended up in your junk folder unfortunately. I have however sent you an email again today, to re-send the important delivery information, so that you have this for your reference.

I hope that explains things in a little more detail, but do feel free to reply to my email directly if there’s anything else I can help with at all.



Kind regards,

Sarah
read more

9 months ago

I can't stop looking at it!

Audenza replied: This is what we like to hear, Sharron! We're so pleased that you love your stunning new drinks trolley :-)

10 months ago

Excellent

Audenza replied: Thank you so much for a 5 star review. We're thrilled that you're happy with your fab new drinks trolley!

10 months ago

Beautiful drinks trolley the best one I’ve seen

Audenza replied: Thanks for letting us know how much you love your fabulous new drinks trolley, Carol! It means a lot to us :-)

10 months ago

Looks amazing ...good value too.

Audenza replied: Thanks so much for letting us know how happy you are with your beautiful new drinks trolley - that is fab to hear!

10 months ago

10/10 this trolley was so great!

Audenza replied: Thank you for the 5 stars and for letting us know how much you love your new drinks trolley :-)

1 year ago

Amazing and looks so stylish!

Audenza replied: Thank you so much for your kind review!

1 year ago

Great quality and easy to assembly. Wanted one for a long time and well worth the wait. Love it

Audenza replied: Thank you so much for your glowing review! We're so pleased to hear how happy you are :-)

1 year ago

Beautiful item - exactly as described, and came all set up apart form the feet which just needed to be screwed in. Really love it!

Audenza replied: We are thrilled to hear how much you love your new drinks trolley. Thank you so much for the lovely review :-)

1 year ago

Excellent

Audenza replied: Thanks for your review!

1 year ago

Beautiful item. Looks stunning and fantastic quality.

Audenza replied: Thank you - we are delighted you love it so much!

1 year ago

Really pleased with my drinks trolley, looks more distressed than in the image but very pleased. All assembled just added the wheels.

Audenza replied: Hi Zelha, as the drinks trolleys are hand finished, each one will vary ever so slightly in terms of how distressed it is, I hope that helps to explain the slight difference in finish. Thanks so much for leaving a 5 star review!

2 years ago

As described

Audenza replied: Thanks for letting us know how happy you are - it means a lot to us!

2 years ago

Lovely !

Audenza replied: We are so pleased that you love your new drinks trolley - Cheers!

2 years ago

Beautiful. Christmas present for daughter. She will be so happy. Exactly as it looks on website.

Audenza replied: Thanks so much for your 5 star review, I hope your daughter loves both the Trolley and the Glasses - what a beautiful gift!

2 years ago

Predict exactly what I wanted

Audenza replied: I am delighted that you are so happy with your Drinks Trolley :-)

2 years ago

Excellent

Audenza replied: Thanks so much for your great review Simon, we are delighted that you new trolley looks so good in your home!

2 years ago

As said previously i love this shop and great metchandise fast delivery great customer service.

Audenza replied: Thanks so much for your great review and the 5 stars Janice, we love to hear how happy you are:-)

2 years ago

Very well made and it looks amazing!

Audenza replied: Thanks so much for the 5 stars Karen it means a lot to us. We are delighted that you love it so much and I hope the recipient loves their gift!

2 years ago

Excellent

Audenza replied: Thanks for your great review, we are so pleased that you love your new Drinks Trolley so much!

2 years ago

Absolutely stunning drinks trolley, goes great with my palm tree lamp. Can’t wait for my next piece from your collections

Audenza replied: Thanks for the great review Natasha, we are delighted you love both your new Drinks Trolley and your Lamp!

2 years ago

Excellent

Audenza replied: Thanks so much for the 5 stars:-)

2 years ago

Beautiful item, very well packaged and easy to assemble. Quality is really good.

Audenza replied: Thanks for your feedback Catherine, it is great to hear happy you are with your beautiful new trolley!

2 years ago

Very elegant and stylish - well made and very reasonably priced for what it is. A real "architectural" piece. Already received many positive comments about it from my friends. Really pleased with my purchase!

Audenza replied: Thank you for your kind words and the 5 stars, we are delighted that your lovely new Trolley looks so good in your home :-)

2 years ago

Even better than it looks online

Audenza replied: Thank you for your excellent review Angela! We are so happy you you love it!

2 years ago

Beautiful trolley, very happy with my purchase.

Audenza replied: Wow, how good does your Trolley look!? Thanks so much again for your comments and the 5 stars, also for taking time out to send a photo, it looks fab!

2 years ago

Great product, looks amazing!

Audenza replied: We are all delighted that you love your Gold Luxe drinks trolley, I bet it looks amazing in your home:)

2 years ago

Loved everything that I bought!

Audenza replied: We are delighted to hear how much you love your beautiful new trolley, thanks for letting us know :)

2 years ago

Excellent quality, looks fabulous.

Audenza replied: I am delighted that you love your Trolley so much and that it looks fabulous in your home! Great to hear:)

2 years ago

Exactly what I wanted. Love it.

Audenza replied: Thanks for letting us know that you love your trolley. I am delighted that you love it!

2 years ago

Looks fabulous! Very pleased with it.

Audenza replied: Thanks for the fab feedback and the great picture. We all love to see how our things look in peoples homes. Thanks again!

3 years ago

Great - easy to stick the wheels on too.

Audenza replied: Thank you so much for your feedback, we're thrilled to know how happy you are with your trolley!