Get 10% off your first (full-priced) order with us! >>
  • Peachy Pink Pampas Grass Stems | Set of 9
  • Peachy Pink Pampas Grass Stems | Set of 9
  • Peachy Pink Pampas Grass Stems | Set of 9
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • WhatsApp

Peachy Pink Pampas Grass Stems | Set of 9

Out of stock, but don't give up yet! > Email me when available

Description

  • Dimensions: Approx full H100cm. Approx stem H57cm
  • Made from: Pampas grass

Add a bit of boho to your interior with these Peachy Pink Pampas Grass Stems. Sold as a set of 9, these low maintenance stems add height and interest to any corner of the room. These Peachy Pink Pampas Grass Stems have a warm colour palette and complement a range of tones. Why not try pairing them with oranges, pinks, metallics or earthy colours. Made from real pampas they provide a natural and botanical feel, without the fuss of fresh flowers. Please note, in the photos we have used x2 sets of 9 stems, so x18 stems in total.

As these are a natural product, colour and sizes will vary. It is also normal for them to shed, however you can reduce this by lightly spraying them with hairspray.

Feefo

Posted Rating Comment
2 months ago

Always love Audenza faux plants and flowers! Bought the turquoise vase to go with this and it’s just the perfect combo. Thanks ladies 🌿💕

Audenza replied: Thank you so much for your wonderful review and thank you for being such a loyal customer!

3 months ago

Arrived broken with heads bent. Colour wasn’t uniform with browny colouring were pink hadn’t taken. Overpriced. Trying to return but process is slow.

Audenza replied: Thank you for your feedback Zoe, although we're very sorry that you were unhappy on this occasion.
As mentioned in our email to you, whilst we take great care in packaging all of our items, we can only apologise that yours received some damage during transit, however, this is incredibly rare.

A replacement or full refund was originally offered to you (and we would have provided a pre-paid return shipping label to return the item at our cost), unfortunately however as you had disposed of all of the original packaging after having noticed the item was damaged, this sadly couldn't be organised. As outlined in our return
s policy and on the delivery note attached to the order, we do require all original packaging to be kept to allow us to arrange a return to us.

As a return customer, hopefully you can agree that it is incredibly rare that damages do occur during transit. Please know that as a small family run business, we do value every one of our customers and their comments.

Although we sadly couldn't arrange a return on this occasion, as our returns policy was not followed, we always try our best to assist in any way possible, which is why a part refund has been processed to you (which was in agreement with yourself). Once again we're very sorry that your order received some damage in transit.
Kind regards, Eloise
read more